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Dein BMI ist hier im W9 Thread ja auch OT.Verschlankte Sitze sind mit meinem BMI nur bedingt kompatibel
Beim nächsten Mal gibt's Reiswaffeln und Wasser.

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Dein BMI ist hier im W9 Thread ja auch OT.Verschlankte Sitze sind mit meinem BMI nur bedingt kompatibel
Das ist logisch, aber ich hab das Gefühl es muss aerodynamisch schon viel besser sein um diesen Effekt zu messen.Above tells me the W9 is aerodynamically slightly better (as the difference gets smaller as the speed goes up) but my GT rolls slightly better.
Das klingt nach einem Velomobil was nicht besonders gut in Schuss ist, wann bist du mit deinem Milan das letzte Mal unter 4 bar losgefahren?(after the first ride which was REAL slow, they turned out to hold only 3 to 4 bar)
Even with a similar setup the difference is too small to notice. While the W9 is a great addition to the market, you make it sound like the W9 is heavily disadvantaged. It has already been proven by someone from America the GT is just as fast (the disbelievers will say it's all fake news). But then again, he didn't reach speeds as these vehicles at Battle Mountain do, because that's when the W9 starts to show its potential and leave everything in the dust (at 6000000000 km/h).Der Vergleich ist keiner. Bei den völlig verschiedenen Reifen und wenn nicht sicher ist, ob die Spur richtig eingestellt ist etc. muss man meiner Meinung nach gar nicht vergleichen.
Gibts dazu irgendeine Quelle? Und wurde da auch das Snoek getestet, nicht dass es ebenfalls genauso schnell ist wie der GT?It has already been proven by someone from America the GT is just as fast...
Jopp, das war mich, aber mit dem W9 und Bülk. Ich habe drei verschiede Videos darüber gemacht.Gibts dazu irgendeine Quelle? Und wurde da auch das Snoek getestet, nicht dass es ebenfalls genauso schnell ist wie der GT?
Sollte das Bülk nicht schneller sein als der Milan GT?Jopp, das war mich, aber mit dem W9 und Bülk.
Das würde ich denken, aber ich bin niemals ein GT gefahren. Schwalbe One reifen rollen nicht so gut als CCU. Das konnte ein Grund sein.Sollte das Bülk nicht schneller sein als der Milan GT?
Yes, my apologies. I am confusing bulk with a GT. But they all look so similar these days.Gibts dazu irgendeine Quelle? Und wurde da auch das Snoek getestet, nicht dass es ebenfalls genauso schnell ist wie der GT?
I think regarding tire size it was said 50mm would fit, but only if you want to drive in a straight line. 40mm was more the maximum I think, but in my experience 40mm, at least the Marathon gt365 I wanted to use for winter riding, means too big of a turning circle for riding in the city where I live. The rear wheel well also doesn’t have enough room to fit a winter tire. I have only been able to find quite wide winter tires for 584.Turning circle: horrible!! It was on 28mm tires, and I needed substantially more space to turn than with my GT (on 32mm tires). I truly cannot see how it could take 50mm tires (as stated in here) and corner, except for on highways...
Handling: great: super stable, it simply just want to go in a straight line. Turning requires quite a bit of force, but I don't mind that at all.
Then speed/efficiency: I was not impressed... I expected more.
Warum, gibt es Richtlinien für Vergleiche?Der Vergleich ist keiner
You could also upgrade to a Milan GT mk7. That should have the option for the mast stiffener, race hood with motorrad visor and NACA duct, easy to set up seat, etc. I also did not like the looks of the Bülk. I ended up with one because of the US ambassador program. The looks have grown on me over time, every time I go for a ride and am reminded just how nice it ridesThat's the main reason I didn't buy a Bülk... I simply don't like the way it looks
It'll be a SnoekL for me. Or.. if a second test ride doesn't impress me I'll work on my GT. It could do with a better rear swingarm for an improved chain line (to reduce squat) and mast stiffening (after creating a top service hatch).
SnoekL really is faster than my GT (tested that before already, in the same way as I tested the W9 except for I did mount identical tires for that comparison!) but I do like the versatility and practicality of my GT over the SnoekL (lid, wide tires possible, luggage space).