Suchergebnisse

  1. R

    erledigt (nur Rahmen) Flux ST-E

    AW: (nur Rahmen) Flux ST-E Hallo. Ja, interessant. Es sind die Fotografien nötig.
  2. R

    Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.

    AW: Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau. ;0) Good question. I would like to test in this configuration and later I'll replace tail part of the tent with mesh. And test it.
  3. R

    Liegerad + "Follow me" - Möglich? wünschenswert?

    AW: Liegerad + "Follow me" - Möglich? wünschenswert? Video:
  4. R

    Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.

    AW: Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau. Continuation: has made more convenient version for short trips - without a forward fairing. Even two: for liegerad and for usual MTB. Till now and it was not possible to try, already specially I wait a good rain for check. ;0)
  5. R

    Liegerad + "Follow me" - Möglich? wünschenswert?

    AW: Liegerad + "Follow me" - Möglich? wünschenswert? Hallo! Ich habe in Analogie zu FollowMe eine ähnliche Einrichtung selbst gemacht: Man ist zuerst ungewöhnlich und muss, die Kräfte für die Aufrechterhaltung des Gleichgewichts verbrauchen, aber sehr schnell gewöhnst du dich auch keiner...
  6. R

    Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.

    AW: Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau. Nicht getestet. Wir haben Schnee auf der Straße.
  7. R

    Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.

    AW: Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.
  8. R

    Wetterschutz. Liegerad. Selbstbau.

    Inspiriert von Veltop:
  9. R

    OFF liegerad store in München

    AW: OFF liegerad store in München Yes, I already visit Parzival, all liegerad very nice, I had very good conversation with manager. Now I hope that friend of mine will ask me to bye some model (I want to test in real).
  10. R

    OFF liegerad store in München

    AW: OFF liegerad store in München Danke ! http://www.parzival-gmbh.de/. Near railway station Munich-East. This shop is near my today location ! Thanks !
  11. R

    OFF liegerad store in München

    AW: OFF liegerad store in München Thanks friends! I asked about shops where I can find recumbent bicycles (in Munchen).
  12. R

    OFF liegerad store in München

    Hallo von allem Sagen Sie die Geschäfte in München handelnd liegerad von den Fahrrädern vor Im Voraus Danke
  13. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium. Just captured video: Winter snow triking and crash (децл)
  14. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium.
  15. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium. Some experiment
  16. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium. Triking in Finnland (video on Youtube) Photo album Finnland 2009
  17. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium.
  18. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium.
  19. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium. Trial riding on trike have shown that chain tubes create a friction for which overcoming it is necessary to spend additional efforts. I have decided to try to make an experimental tube with rollers. Today I have tested the experimental chaintube. With...
  20. R

    TR Meine neues Aluminium-Trike

    AW: Meine neue Trike Aluminium. I mean that way:
Zurück
Oben Unten